Ingen överraskning

Nähä, vågen bjöd inte på någon överraskning idag.

Minus tre hekto.

Men nu så tror jag att det komer gå bättre framöver. Har trott att jag ska bli sjuk och har inte vågat träna.

I morse var jag täppt i näsan och kände mig trött, orkeslös o.s.v. men bestämde mig för att utmana.

Faktiskt kan det vara så att det var ett spinningpass som behövdes, bort med gammal energi in med färsk.

Spinningen gick kanon och när jag kom hem var jag på topp. Känner energi och orkade med en del av det som jag ligger efter med hemma som en överfull tvättkorg.

Jaja, nu får vi se hur det känns i morgon när jag vaknar men jag har redan packat väskan för att eventuellt ta ett styrkepass imorgon.

...Nilla...


Kommentarer
Postat av: Veronica

Bra, det var ju neråt i alla fall!! Skönt att du slapp bli sjuk. peppar peppar. puss puss puss

2012-03-12 @ 22:16:34
URL: http://tjockare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0