Lyxa till det!

Som väntat blev det inget stort minus men dock ett minus!

-0,3

Känns okey med tanke på hur veckan var och den här veckan blir det inte jättefokuserat heller men försöker hindra att det går åt fel håll.

Var på gymmet idag efter jobbet och det var visst flera som hade samma tanke. Fullt med folk och jag fick skippa löpbandet för att stå och vänta det gör jag inte. Men jag var ändå där i över en timme så jag hade ändå gjort bra ifrån mig.

I veckan kommer jag inte hinna med att träna lika mycket men så är livet.

I morgon blir det att utnyttja ännu en femtio års present. Ska till Grand på spa.

Ska bli så skönt!

...Nilla...


Kommentarer
Postat av: Veronica

Bra! Minus ju!! Härligt med spa! Njut för det är du värd!

2012-03-05 @ 19:31:06
URL: http://tjockvawa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0