Minus är minus

I morse var jag hos tandhygnisten igen (går var tredje månad) och idag var det en som jag inte träffat förut. Men vilken nervös människa, pratade på hela tiden och så rädd att göra mig illa. Hela tiden tänkte jag var tyst och gör bara det du ska....

Nu är tänderna fria från tandsten några dagar till en kostnad av 750 kronor.....

En annan lika tråkig kostnad är att reparera bilen vilket blev gjort i helgen, ny kamrem och service allt en en liten nätt summa av 4700 kronor så nu stänger jag plånboken ett tag.

Det här med att försöka gå ner i vikt går väll så där....eller egentligen riktigt bra om man inte har bråttom. Veckan som gått har jag inte direkt sett till att min mat varit av bästa lågkalori men äter inte något onyttigt mellan målen.

Trodde nog att vikten skulle stå stilla men blev glatt överraskad av att jag faktiskt gått ner 8 hekto den senaste veckan.

...Nilla...


Kommentarer
Postat av: Veronica

8 hekto är bra!!

2012-03-21 @ 07:52:16
URL: http://tjockvawa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0