Okey bekänner mina synder!

Det här med att inte öppna plånboken går väll...... så där!

Idag tänkte jag att jag ville köpa den senaste CD:n med Nickelback. Åkte till Hageby Centrum efter jobbet och gick ett varv men hittade ingenstans där det gick att köpa CD, förr fanns det skivaffärer, var är dom?

MEN jag hamnade i en skoaffär och ja, ni vet hur jag ibland funkar. Kan inte låta bli dessa skor, blir bara dödskär och måste köpa.



Men visst är de fina?

Igår kom det ett paket på posten med detta:



Klänning och topp från Gudrun Sjöden!

Men jag ångrar inte mina synder!

...Nilla...


Kommentarer
Postat av: Tackan

Jättefina skor, passar nog till mycket. Du får ta en bild sen med kläderna på:-)

2012-03-21 @ 19:17:41
URL: http://farhuset.blogg.se/far
Postat av: Veronica

Jag gillar oxå skorna, kläderna är svårt att säga nåt om när dom hänger på en galge bara, vill se dom på!

2012-03-21 @ 21:21:39
URL: http://tjockvawa.blogg.se/
Postat av: Veronica

Jag slutar 23/5, en onsdag. :-)

2012-03-22 @ 08:08:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0