Så här ska livet vara!

Söndag kväll efter en härlig helg där vi "unnat" oss ett och annat.

Glada att vi kom iväg eftersom det finns en förkylningsbacill som tagit ann oss under veckan.

Ingemar och jag var uppe i stockholm vid två tiden och checkade in på Rica Hotell i PUB-huset på Kungsgatan. Jag hade kört sista biten upp och inne i Stockholm lyckas köra i bussfilen två gånger, skönt att få ställa ifrån sig bilen.

Hotellrummet kändes helt okey.



Ut på stan och vad vi hade tänkt oss var en tur till Gudrun Sjöden för att jag skulle kolla in en del av de nyheter som finns i hennes katalog. Den här affären är väl ingen affären som Ingemar diggar så värst men han hittade en bänk att sitta och vänta tålamodigt på:



Hade nog föredragit att vara i affären själv men köpte ändå en topp och får sedan se om jag ska skicka efter en del andra plagg jag klämde lite på.

Till kvällen hade vi bestämt med goa vänner att äta middag tillsammans innan Oscars teatern.



Jag, Gigi och Peter åt Hälleflundra med inbakad potatispure med kräftstjärtar
 (det hette något annat men det va vad det va). 



Lovar att det var hög kvalite på den rätten och vi blev rejält mätta. 

Så till resans egentliga mål.


SPAMELOT

Oj,oj,oj vilka galningar! Det var riktigt bra och helt underbart vettlöst hela föreställningen igenom.

Kvällen avslutades med en Kaffe Karlsson på hotellet.

I morgon är det vardag igen och vågen ska få tala om för mig hur mycket jag "unnat" mig.
Hoppas kunna ta ett spinningpass måndagkväll.!

...Nilla...
 


Kommentarer
Postat av: Veronica

Verkar som ni ändå haft en supernice helg, bortsätt från stackars Igge en stund där då... Stackars lilla krake!!!

2012-03-12 @ 16:39:51
URL: http://tjockvawa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0