Vägrar bli sjuk

Nä, fy jag vill inte bli sjuk!

När jag kom hem igår kväll efter en underbar SPA kväll som avslutades med sushi möttes jag av en genomförkyld make.

Under natten har jag märkt av att han inte var okey och följden blev att han stannade hemma från jobbet.

Nu ikväll är han riktigt dålig med feber och förkylning, blir hemma minst veckan ut.

MEN vi ska ju till Stockholm i helgen, bo på hotell och se Spamelot. Dessutom vill jag verkligen inte bli sjuk själv för då blir träningen lidande, ja en del annat också. Nä går och tar en kivi nu.

...Nilla...


Kommentarer
Postat av: Veronica

Kiwi är bra! Hoppas verkligen du klarar dej som sagt och hoppas Igge börjar känna sig bättre! Kram

2012-03-08 @ 14:31:01
URL: http://tjockvawa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0