92 dagar på mig!



I Tisdags deltog jag i Vårruset tillsammans med över 8000 andra kvinnor.

Dagarna före hade jag haft ont i halsen och just på tisdagsmorgonen kände jag mig verkligen inte okey.

Piggnade till under dagen men bestämde mig för att ta de lugnt. Jo visst tog jag det lugnt men var tvungen att springa lite, ja kanske 500 meter allt som allt. Hade nog sprungit lite mera om det inte varit så trångt.

Tyckte iallafall att det var riktigt kul och blev sugen på mera spring.

Så nu har jag bestämt mig för att delta i Stadsloppet som är den 18 augusti. EN MIL. Tror att det är minst två till av mina kollegor som är "på".

 Dessutom har jag utmanat min svärson Markus. Vi har satt upp målen till att Markus springer på 45 minuter och jag tar mig runt på 90 minuter.

Therese får serva med picknickorg i målet.

Nu undrar jag om det inte finns några flera som vill delta?

Veronica?
Sally?
Micke?
Eller någon annan som läser här?

Vi har ju hela sommaren på oss att träna!

...Nilla...


Kommentarer
Postat av: Kinna

Ja håller mig till Terese och picnickorgen.

2012-05-17 @ 23:54:37
Postat av: Veronica

Jag hade velat men jobbar 7-21 den dagen... :(

2012-05-18 @ 10:55:10
URL: http://tjockvawa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0