En dag i huvud-staden

Idag gjorde vi något vi inte brukar göra min man och jag (vi tog med svärmor också).

Vi hade sett på TV:n om en tjej som gjorde hattar, har gjort hattar till flera kändisar som t.ex Lady Gaga, och som nu skulle ha en utställning i Kungsträdgården i Stockholm. Hattarna är inspirerade av godis.








Blev lite besviken för jag trodde nog att det skulle vara mycket större men samtidigt kan man inte hinna göra hur många hattar som helst.

Vi såg också fantastikt vackra tulpaner






När vi nu var här passade vi på att gå in ett varv på NK och köpte te som jag nu ska ta en kopp av medans jag ser på den ena låten efter den andra på TV:n...Tror faktiskt att Sverige tar hem segern i Melodifestivalen i kväll!

Te-sorten jag ska ta heter:
SOV GOTT

...Nilla...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0