RunKeeper

Motivations-app

Sitter här nu helt genomsvett, ska snart gå och duscha men vill sluta svettas först.

Tagit ett träningspass runt "Janssons kärr" som är ett riktigt bra joggingspår ...... om man är vältränad. 
 
Nu är ju jag inte vältränad men tänker att bli och som motivation har jag Runkeeper, en gratis app som talar om för mig hur länge jag sprunnit, hur långt jag sprungit och vilken hastighet jag hållt under de senaste fem minuterna.

När jag kommer hem skickar jag över det till datorn som då visar en karta på vart jag sprungit där jag kan följa den exakt vilken fart jag hade och uppför och nerför backar m.m.

Den här appen gör att jag vill ut igen och träna.

Är helt vild nu!

...Nilla...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0