Axel Helg

Helgen startades med att vi tog ett varv till Ikea. Handlade lite mera till garderoberna, lådor, hyllor och lampor. Blir några resor till innan det är klart.
 
Efter det hämtade vi hem Axel som skulle vara hos oss till söndagen.
Axel hade såpbubblor med sig.
 
När vi var på Ica och handlade tyckte Axel och Jesper att de skulle få ett badmintonset och snäll som jag är gick jag med på det.
 
Sedan var det kamp efter kamp.
 
 
Men lite rast blev det men solglasögonen är bäst att behålla på.
 
 
Det mesta av tiden den här helgen har gått åt till arbetet med mina garderober och snart kan jag visa bilder.
 
Imorgon ska jag väga mig och tror nog att det har blivit något minus även om det inte är något jättestort ras.
 
...Nilla...

Kommentarer
Postat av: Veronica

Nyfiken på vikten! Håller tummarna!! Ser fram emot att få se garderoberna!
Jag har läst ut den tredje boken nu så hör av dig när du vill byta!
Kram

2013-04-29 @ 07:24:59
URL: http://tjockvawa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0