Hemma bra men borta bäst ;)

Nu kan vi verkligen lägga ner det här med stegräknare för min lilla smartphone dog tydligen av allt räknande.
 
Eller också tål den inte att komma tillbaka till vintertemperaturer.
 
Var och lämnade in den idag och är nu helt utan mobil vilket gör att jag saknar vissa "appar" som "runkepper". Jag hade tänkt börja prova på lite lätt jogging i helgen men vet inte hur man gör utan runkeeper som kollar tiden, mäter längd o.s.v.
 
Premiärjoggen blir med detta uppskjuten (tror jag).
 
Det är tydligen inte bara min telefon som dött.
 
Det har dött en råtta i väggen på mitt kontor som nu ligger och utvecklar en vidrig stank. Tycker egentligen att jag borde bli arbetsbefriad men det fanns ett kontor som var ledigt!
 
...Nilla...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Men vem behöver stegräknare! Jogga ändå! INGEN URSÄKT!!
Snuskigt med råttan!

2013-04-04 @ 22:38:06
Postat av: Tackan

Hatar lukten av död råtta, men som tur är försvinner det ju. En jogg kan du väl ta utan app

2013-04-05 @ 21:27:23
URL: http://www.farhuset.blogg.se/far

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0