..och där försvann en points...

-1,1 kg
 
Bra va?
 
Som belöning för det försvann en pointare och jag har bara 31 per dag, funkar nog skulle jag tro.
 
Mitt första mål är att komma ner under 100 sträcket och jag har bara 1,4 kilo kvar plus ett gram.
 
Räknade lite på BMI idag och kom fram till att jag skulle gå ner 30 kilo för att inte vara överviktig, känns inte realistiskt. Huvudsaken är att må bra och att kroppen ska orka bära sig själv.
 
Vill gärna börja jogga men tänker vänta lite för att inte vara för tung och dra på mig skador igen. Halsontet måste också gå över.
 
Efter jobbet imorgon ska jag hämta Axel på dagis och sällskapa med honom under tiden föräldrarna är på föräldrakurs. Ser fram mot det!
 
...Nilla...
 

Kommentarer
Postat av: Tackan

Härligt.
BMI är konstigt tycker jag känns inte realistiskt alls att det skulle stämma på alla

2013-04-22 @ 20:01:42
URL: http://www.farhuset.blogg.se/far

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0