Sista hela dagen!

Ups...jag fjällar på magen!
 
Tar en extra lång strandpromenad för att riktigt insupa paradiset.
 
Det blåser och idag är det vindar som får tag i sanden som tränger sig in över allt. Vi ligger ganska länge kvar på stranden, dricker en is-kaffe som innehåller en hel del grädde och vi kan skjuta på lunchen.
 
 
När vi går upptill hotellet tar jag adjö av stranden men Ingemar tänker gå igen men jag är trött på sanden och väljer poolen.
 
Kan nu erkänna att jag börjar vara mätt på solandet och det börjar vara dags att ställa in sig på att åka hem.
 
Vi tar den sista middagen på TGIF, inte den bästa måltiden vi ätit men när vi betalade notan var det den billigaste på hela resan.
 
Shopping-Ingemar hade sett ett par kortbyxor han var sugen på, han börjar lära sig det här med shopping och köper dem.
 
Tillbaka till lägenheten där vi nu börjar packningen.
 
Fortsättning följer....
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0