Stegräknare!

Tyckte det var en jättebra idé att ha stegräknare i mobilen och planen var att från och med 1 april gå 10 000 steg om dagen..........
 
10 000 det är inte lite det.
 
Första dagen gick det riktigt bra.
 
Var ledig eftersom det var annandag påsk och gick ett varv runt Boberga som gav lite över 7 000 steg.
Var och handlade o.s.v.
10 836 steg
 
2 April var inte speciellt lyssande, hade möten och dator jobb hela dagen och kom bara upp i
3216 steg
 
Idag tänkte jag försöka ta igen det och gick en massa på förmiddagen och hade en förväntan på minst 2000 steg när jag kollade vid tio tiden och fann då att stegräknaren var avstängd.............
 
Nu när klockan är halv sex har jag kommit upp i
732 steg
 
Tror jag lägger ner.....
 
...Nilla...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0