Viktväktarna

För att förminska min kroppshydda använder jag mig av Viktväktarna. Problemet är att det är mening att man ska följa det varje dag......... Nä jag fuskar inte så ofta just nu.
 
Men att skriva in i checklistan varje dag är det lite si och så med.
 
Jag har 32 Points att röra mig med per dag och så har jag 49 extra Points som jag får använda under varje vecka.
 
Igår talade jag om för en annan viktväktare vid namn Veronica att jag oftast inte äter upp mina dagliga Points och fick en liten utskällning eller förmaning......
 
När jag sa att det var svårt att äta upp alla fick jag höra att det var typ "bullskit" det går alltid att komma upp i rätt Points, bara ta en ostskiva eller dricka mjölk.
 
Okey, ska skärpa mig, jag lovar.
 
Har idag lagat till en kyckling Wok som innehöll 10 Points per portion, gjorde 4 portioner, en åt jag upp, en blir matlåda till imorgon och två i lådor i frysen.
 
I morgon ska jag väga mig!
 
...Nilla...
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Mmm Bra att du lyssnar på mig!
Heja heja!

2013-04-21 @ 22:38:10
Postat av: Veronica

Det var jag som skrev den anonyma kommentaren nyss..
Tack för igår förresten! Krya på er!

2013-04-21 @ 22:39:00
URL: http://tjockvawa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0