Dag två av fastan den här veckan.....

Skulle kunna kasta mig över en stor vetebulle, eller en tallrik pasta med köttfärssås eller ett gäng chokladbollar..... Men det ska jag naturligtvis inte men det är lite jobbigt ikväll...........
 
Men jag känner att det här gör nytta på och att jag tappar kroppsmassa så det sporrar.
 
Nästa vecka måste jag nog ta två fastedagar i rad för jag fick en inbjudan till onsdagen, ska ut med jobbat torsdag. Det får bli måndag och tisdag.
 
Om några veckor ska jag till Tallinn och då blir det också en sådan där hopplös vecka när det blir svårt att få till det.
Det kommer att komma flera av den sorten....ska till Franska Rivieran i oktober.
 
Snacka om problem alltså
I-landsproblem
 
...Nilla...
  

Kommentarer
Postat av: Kinna

Läste att man inte ska ta två fastedagar i rad ta måndag och torsdag i stället.

Svar: Finns många olika tankar kring det, jag har läst att man inte behöver ta två dagar i rad men att man ska göra det som känns bäst. Torsdag går inte eftersom då ska jag ut och käka på kvällen
Gunilla Kalered

2013-08-22 @ 10:28:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0