Dåligt med uppdatering, dåligt med viktminus, dåligt med motion

Fortsätter med 5.2 dieten men överäter en del de dagar jag äter.
 
Har kanske tappat ett halvt kilo.
 
Nu måste jag ta tag i det här och måste börja träna igen, fattar bara inte varför jag inte bara sätter igång.
 
Fick lite inspiration igår när jag såg på TV4 angående bål träning. Försökte mig på det passet de visade och kan inte påstå att det gick så bra. Ska försöka göra lite av det varje dag och lägga på vartefter.
 
På lördag är det stadsloppet och jag har verkligen inte tränat.......började med att gå men fick ett hemskt skavsår på hälen som satte stop för allt.
 
Måste se till att inte stoppa i mig en massa extra de dagar jag äter...
Har faktiskt inga problem fastedagarna, de går utmärkt!
 
Okey
SKÄRPNING
 
...Nilla...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0