Indoor Walking

Jo jag har ju tänkt ta tag i det här med träningen men ta det försiktigt.....
sällan det blir som man tänkt sig.
 
Idag är det en av mina två fastedagar och jag åt inget förrän klockan ett då jag åt en norsk fisksoppa som innehöll 192 kalorier.
Hade tänkt mig att eftersom jag inte äter så mycket idag ta mig till gymmet och bara köra några magmaskiner, ja lugnt och på sin höjd en halvtimme.
När jag kommer till gymmet ser jag att det inte är så många bilar på parkeringen men att det går några träningsklädda på väg in mot Friskis och Svettis. Troligen är det något populärt pass på gång!
 
Parkerar och när jag kommer fram till ingången är det låst men en man öppnar för mig.....jag frågar om det är stängt och då förklarar han att det är det och det går inte att träna i gymmet......
 
MEN
 
Mannens fru kör ett pass Indoor Walking med andra ledare och speciellt inbjudan, hon ska bli Indoor Walking ledare och ska diplomeras på lördag. Det finns platser kvar och jag blir inbjuden......
 
Kan man tacka nej?
 
Nä det skulle varit oartigt och nu var jag ändå där, jag klär om och står snart på maskinen och glömmer allt med att ta det lite lugnt.
 
Passet är 50 minuter och benen var lätt darriga när jag gick därifrån ....
 
Gjort är gjort och imorgon är en annan dag.
 
...Nilla...

Kommentarer
Postat av: Veronica

Va du är duktig!

2013-08-15 @ 11:37:59
URL: http://tjockvawa.blogg.se
Postat av: Veronica

Jag har kommit på att du måste ändra din bloggadress! Det är ju orättvist annars! Du är ju Hedvigs mormor oxå nu!

2013-08-18 @ 13:50:23
URL: http://tjockvawa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0