Egen teori, igen

Mera tankar om GBP
 
Det sägs att det finns en risk att GBP-patienter kan hamna i en deprission. Någon tog upp frågan på stormötet och läkaren sa att det är vanligt att feta personer har deprission och att senaste forskningen visar tvärtom. Av de som ätit antideprisiva tabletter finns det många som kunnat sluta med det efter operationen.
 
Jag är med i två FaceBooksgrupper för GBP-anhängare och där finns det de som tar upp att de inte vet vem de är längre. De har varit storvuxna eller överviktiga i hela sina liv.
 
Min övervikt började i samband med att jag slutade röka 1990 och sedan när jag blev gravid. Jag har inte varit fet under hela den tiden, gått mycket upp och ner,utan det är de senaste tio åren som jag blivit så här riktigt stor. 
 
Därför tror jag nog inte jag inte vet vem jag är även om jag går ner i vikt.
 
Tror snarare att jag inte vet VAR jag är nu .... innestängd i en stor kropp?
 
Förövrigt
 
GOD JUL
 
...Nilla...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0