Vill verkligen veta hur det blir

Bara några dagar kvar till julen och jag tror jag har köpt alla julklappar jag ska. Försöker att dra ner på det för det känns onödigt.
 
Själv önskar jag mig ingenting särskilt, möjligen en äggskärare eftersom min gick sönder idag.
 
Funderar mycket på GBP och på vad de sa på mötet i fredags. Vårdlotsen som är den som kommer att ring till de patienter som får ingå i "Fritt val", alltså får välja var de vill opereras, sa att de kommer att börja ringa till sina patienter i mitten av januari. Det eftersom de ännu inte hade klart med vilka ställen som de kunde erbjuda 2014 och för att det skulle vara stängt hos "Vårdlotsen" närmaste veckorna.
 
Nu kommer jag ju troligen inte höra till dem utan Norrköping kommer att ta hand om mig för att ha koll på hjärtat.Kirurgen i Norrköping som jag pratade med sa att de hade inte så lång väntetid heller. 
 
Eftersom jag är en hoppfull människa tror jag då att jag kanske kan få veta det tidigare än de som ingår i "Fritt val". Men kommer det med brev tror ni eller ringer de till mig? 
 
Tycker ni jag verkar orolig?
Nä då, bara otålig!
 
...Nilla...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0