Köpstopp

Snart är Februari slut och då upphävs mitt köpstopp som inträder varje år i just februari. Anledningen till det är att jag någon gång hörde om någon familj som hade köpstopp i ett år och i den familjen fanns det växande barn????
 
Om nu en familj med barn kan klara köpstopp ett år så måste väl jag klara det i en månad och då är det smart att välja just februari som är den kortaste månaden på året :).
 
MEN
Jag har fuskat en gång, skickade efter en bikini för att ha en ny fin till semestern.
 
Det har funnits många gånger som jag varit nära att handla, hittat mycke snyggt som hade passat mig perfekt. Tydligen har jag klarat mig utan iallafall.
 
Nu när vi träder in i Mars är det ändå inte fritt fram att handla, nä det vore bra dumt eftersom jag tänker att fortsätta att ta bort bit efter bit på fläsket för ett avbrott på två veckor som tillbringas på annan ort!
 
...Nilla...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0