Minus är ju minus men.......

 
 
Efter en vecka där jag varit konstant hungrig och stått mot suget
vore det bra om jag fick en stor belöning i form av en rejäl viktminskning.
 
Men nej då unka 3 hekto.
Nu behöver jag verkligen peppa mig själv för att stå ut och jag ska inte ge upp men missnöjd är jag.
 
Vad hade jag varit nöjd med då? Det är det verkligen svårt att svara på för det är ungefär som lönen, aldrig riktigt nöjd.
 
Varit riktigt trött också, inne i en intensiv tid på arbetet som tar mycke energi. Fredagkvällen hade jag med mig Suschi hem och åt och efter det la jag mig på soffan och somnade, klockan var straxt efter 18 vaknade till vid 22 och bytt då från soffan till sängen och sov till 9.00.
 
Tänker ta en långpromenad under dagen, kanske man kan gå ner en hundradels gram då!
 
...Nilla...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0