Varför inte doping

Spinningen avklarad, gick så bra som det brukar.
 
Såg sedan på vetenskapens värld där de pratade om doping.
Vore kanske något, om jag dopade mig och sedan vann Stadsloppet. Vem skulle inte bli förvånad? Skulle säkert hamna på första sidan på flera tidningar. Skulle nog bli lite berömd.....och sedan skulle jag inte vara med i flera lopp.
 
Hm..det här tål att tänkas på ....frågan är nu vilken sort doping jag ska använda mig av, bloddoping...nä det verkar jobbigt, tömma sig på blod och sedan spara och plocka ut röda blodkroppar som sedan ska in i kroppen igen. Känns lite omständigt faktiskt! Får fortsätta forska på ämnet.
 
 
Skött maten bra idag men nu på kvällen är det jobbigt och en chokladkaka skulle sitta fint!
 
Men klarar det!
 
...Nilla...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0