Varför så låg?

Inte mycke aktivitet här inte men saknar nu att skriva.

Vad har hänt sedan sist? Inte mycke men så är väl livet.

Jo, jag har börjat räkna points........dom jag stoppar i mig alltså. Har gjort det i sju veckor och på det tappat 5 kilo. Men just nu känns det tungt och inte roligt. Hoppas att lusten till det kommer tillbaka imorgon..... har hört att det ibland händer under :)

Tränar faktiskt ganska bra och har hittat en för mig nyhet som heter "In door walking" . Finns inte så många pass och många ligger sent vilket inte gillas. Finns dock ett morgonpass på onsdagar som jag satsar på varje vecka. Tisdagar och torsdagar finns det lunchpass men har svårt att få in dem.

Ingen har väl missat att jag har en Aruba resa framför mig? Idag är det 23 dagar kvar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0