Kan jag få låna några heta kroppar?

Laddar för semestern, tre arbetsdagar kvar.
 
Poolen är nu välfylld med kallt vatten
 
I kväll var det uppe i 17 grader och jag tänker så här: om det finns lite heta människor i närheten så kan ni komma och bada för att värma upp vattnet.
 
vår hängmatta inköpt på marknad på Aruba har nu också kommit upp så här kan jag fördriva lite tid.
 
För att kanske kunna spara kvar och öka på värmen i poolen la vi på skyddet ikväll, vi får se vad som det gör någon nytta.
 
 
Jag är beredd för tre veckors ledighet!
 
Annars lite vackra sommarblommor:
 
Chokladblomma, luktar lite kakao.
 
 
Vackert så man bara kan dö alltså!
 
...Nilla...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0