Men nu är det lite jobbigt!

Idag ska det hända....eller det kanske händer just nu.
 
Klockan 9 i morse skulle min dotter Therese och hennes Marcus infinna sig på BB för att en timme senare intas på operation för att snittas och den lilla tösen ska plockas ut.
 
Nu är klockan 10.35......
 
Pratade med de blivande föräldrarna i morse och de verkade lugna, Therese sa att det ända hon var orolig för var att det nu skulle vara en pojke ...... men det var bara de tre första månaderna som han skulle få gå klädd i rosa, ja hon skoja alltså.
 
Jag sa att de inte skulle stressa med att kontakta oss för att så länge jag inget hör antar jag att allt är okey.....varför sa jag det? Jag hade helst vilja varit med och just nu är jag inte så jävla lugn. Lite gråtfärdig faktiskt.
 
Nu är klockan 10,39
 
Tar en tripp till ICA med risk för att jag börjar gråta om det kommer något MSM.
 
Blivande 2 barnsbarns mormor (eller är jag det nu?)
 
Klockan är 10.41
 
...Nilla...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0