Två dagars fasta!

Det sista jag läste om fem två metoden var att man inte skulle ta fastedagarna i rad för då blir kroppen inställd på svält.......... Men det är nog lite olika uppfattningar om det. Nästa vecka kan jag tänka mig ta måndag och onsdag.
 
Idag har jag ätit på samma sett som igår och det har inte varit några större problem, funkar ganska bra när jag vet att jag får äta imorgon :)
 
Var hos kiropraktorn idag och hon tyckte jag såg ut som om min nacke varit med i en trafikolycka......inte mig vetligt. Hon fick iallafallloss på en massa och det kankade och knyckte. Tog en tid till nästa vecka för att under hålla.
 
Hemma jobbas det med att bygga in poolen, jag är inte särskilt delaktig untan håller i någon planka då och då.
Det kommer bli så fint och han är så duktig, han jag är gift med :)
 
 
Så till det viktigaste just nu!
 
Imorgon föds mitt andra barnbarn, spännande!
 
...Nilla...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0