90 sekunder planka, det känns det!

Tror vågen strejkar imorgon!
 
Oj, vilken helg jag haft och vilket perfekt väder!
Ja visserligen har det regnat och åskat idag men förmiddagen var var och nästan för varmt när jag låg i solstolen en stund.
 
Igår för middag åkte jag in till Norrköping och mötte upp vänner från Nyköping. Vi tillbringade dagen med att först ta en fika på Knäppingen. Runt i affärer och herregud så mycket kläder jag såg som jag kunde ha köpt. Länge sedan jag gick i centrala Norrköping.
 
Lyckat var det att det var matmarknad på stan och vi provsmakade ostar, korvar, balsamvinäger och lite mera.
 
När vi kom in på Rabalder blev det shopping och jag tror att det är en ny favoaffär för mig.
 
Inhandlade den här tunikan:
 
och en kofta:
 

 
Fanns mycket i den affären som jag kunde gå loss på!
 
När vi tröttnat på shoppingen och då även varit ett varv på Hageby Centrum åkte vi hem till mig i Östra Husby.
 
Vi drack några glas rosévin och sedan åt vi sill och potatis, svarta vinbärssnaps och drack öl.
Solen gassade och altanen var till sin bästa sida.
 
Jesper skjutsade sedan dem tillbaka till Norrköping så de kunde ta bussen hem.
 
Nu laddar jag för en ny femdagars vecka!
 
 
...Nilla...

Kommentarer
Postat av: Tackan

Låter härligt! Jag har antagit en lite annorlunda magutmaning törs du haka på :-)

2013-06-10 @ 08:03:06
URL: http://farhuset.blogg.se/far/
Postat av: Veronica

Håller tummarna för att vågen ändå visar sig från sin soliga sommarsnälla sida!

2013-06-10 @ 08:39:46
URL: http://tjockvawa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0