Sommar, sommar, sommar

Efterlängtade sommarsol, undrar hur länge det håller i.
 
Tror att det kommer bli en varm sommar med mycket sol och bad.
 
Fortsätter med träningsschemat och idag kom första misslyckandet. Efter jobbet tog jag ett varv vid strömmen, 3 km, sprang nästan hela. När jag kom hem tyckte jag att det var lika bra att ta tag i dagens träningspass enligt schemat som idag innebar 110 knäböj, 70 sittups och 80sekunder planka.
 
Började med plankan och känner vid en minut att ryggen kommer att gå av, kämpar och kämpar men när det var fyra sekunder kvar gick det inte, FAAN. Så surt, så surt!
 
Går och småsurar och blir lite förbannad, bestämmer mig för att göra ett nytt försök.
 
Kämpigt men klarar det! Gör sedan resten av schemat och då tio för många knäböj!!
 
Imorgon 90 sekunder, hujeda mig!
 
...Nilla...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0