Tusingen vad gott det är med sommar

 
Helgen går mot sitt slut och den har varit underbar.
 
Slarvar med maten men tycker inte att det gör så mycket eftersom träningen går bra och jag äter inte fullt så onyttigt. Bara det att jag håller kollen efter viktväktarnas checklista.
 
Är jättenöjd med mitt planktränande eftersom jag tidigare bara gjort planka på knä men nu idag klarade 45 sekunder på tå och tycker att utmaningen är så kul...än så länge ja.
 
Idag fick jag äntligen en tid för att få naglarna gjorda, har mått dåligt av att se dem och de har varit så långa att de är i vägen.
 
Gjorde en repris, hade så här till Aruba:
 
Under sommaren brukar vi ställa ut alla krukväxter vi har inne, förutom mina orkidéer som jag är alldeles för rädd om. Nu när vi har så stor altan slukar den alla växter.
 
 
Och om någon vill ha lite rabarber så har jag en buske:
 
Knappas man ser Ingemar bakom när han håller på att ta bort blommorna.
 
Undrar om jag ska väga mig imorgon.....nja.
Tror inte vågen är på humör.
 
...Nilla...
 

Kommentarer
Postat av: Tackan

Varför förlåt?
Jag skulle googla lite bilder för att få tips och inspiration att klara plankan och hittade den där artikeln :-) behöver jag säga att jag liksom köpte det rakt sv. Hi hi tar plankan i höst msn vill ju liksom inte få en muskellimpa på magen

Svar: Jag har en limpa på magen, men den är inte av muskler. Tyckte jag tjatade om plankan och den kanske inte är bra för dig men det är jävla häftigt när man efter en vecka klarar 45 sekunder.
Gunilla Kalered

2013-06-03 @ 07:54:11
URL: http://farhuset.blogg.se/far/
Postat av: Tackan

Fina naglat som vanligt

2013-06-03 @ 07:54:38
URL: http://farhuset.blogg.se/far/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0