15 Mars Shopping

Veronica min systerdotter undrar om jag inte saknade bloggen och häxorna på facebook och ett ärligt svar är NEJ, inte det minsta. Jag hade boken om Mr Grey och ödlorna så mig gick ingen nöd på.
 
 
Idag tog vi bussen in till stan för lite shopping.
 
Här var det också en förändring, torget var uppgrävt och det höll på att läggas spårvagnsspår. Till nästa gång vi kommer hit kanske det är klart.
 
Ingemar inhandlade två par Lewis jeans.
 
Eftersom jag hade fått blåsor under fötterna behövde jag ett par promenadvänliga skor och inne på Lacost var det rea så jag köpte ett par för cirka 350 kronor, rena fyndet.
 
Var inne ett varv på Louis Vuitton för att "kolla in läget". Innanför dörren står en dörrvakt som öppnar dörren för mig och bugar, hm känner mig lite obekväm men går in för att titta på lyxen men finner att det inte var min värld. Det fanns inga priser på väskorna och jag vågade inte fråga,
 
Det var ett par, kvinna och man, som var inne samtidigt och mannen frågade kvinnan när hon stannade vid en väska "Do you like this?" " Do you want me too bye it for you?"
 
Ja så kan man ha det. Min make han satt utanför och väntade han.
 
 
Det är tur att jag inte vet könet på mitt barnbarn som väntas till sommaren för då hade jag kanske flippat ut fullständigt när vi kom till den hör butiken:
 
 
Det fick räcka med shopping för den här turen och vi tog bussen tillbaka för lite poolhäng.
 
 
Fortsättning följer......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0