19 Mars

Planerna för den här dagen var att gå till Super Food tidigt på förmiddagen innan det blivit för hett.
 
Då för en gång skull sover jag länge och det blir ingen långmorgon på balkongen. Sitter där långt där annars innan Ingemar vaknar och dricker kaffe och ser på när ödlorna vaknar, när en del människor kommer och lägger ut handdukar vid poolen för att boka stol. Ser vilka som är joggare, vilka som äter frukost tidigt och dessutom sitter jag och pratar tyst för mig själv, ja lite knäpp ja!
 
 
Men vi är tappra och kommer iväg till Super Food, tufft men det var snart gjort.
 
Idag är det många svenskar och norrmänn som åker hem, tråkigt för dom att behöva lämna den här miljön.
 
 
 
Tur att vi har en vecka kvar.
 
Idag är det dags att jag köper mig någonting och har sett ett par så söta örhängen i form av ett par små badskor i silver.
 
Tisdagar har en resturang som heter Smokey Joy´s erbjudande att man får äta så mycke revbensspjäll man orkar för 24 dollar. Smokey Joy´s är inte av de fina resturangerna utan en verklig kontrast mot där servitörerna bugar och bockar. Men helt okey!
 
Jag tänker att här ska vi smörja kråset och beställer in fyra olika kryddningar för att se vilka som är godast.
 
 
Vilka spjäll, jättemycke kött på dem. Orkade inte ens hälften utan fick med en Doggy Bag när vi gick.
Det här var dessutom den billigaste middagen vi ätit hittills!
 
När vi gick hemåt kom vi precis i slutet av ett vattenspel, synd va!
 
 
Köpte mig ett par bambubomullsstrumpor till och faan var jag har ont i min vänstra lilltå!
 
Fortsättning följer.......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0