Dan före dan före resdan

Ni förstår nog vad jag pysslar med idag: provat diverse kläder, funderat ska den klänningen med, ska de byxorna med, ska baddräkten med eller bara bikini, hur många bikiniöverdelar och hur många underdelar.
 
Packat 15 par trosor, fyllt på mediciner, tvättat en nesesär och o.s.v.
 
Ska snart gå och raka benen måla tånaglar. Men vilka par skor ska med...och hur många par, vilken handväska ska jag ha, oj jag måste tömma ryggsäcken för att ha som handbagage.
 
Ett varv till solariet behövs nog också så att inte människorna blir bländade av min smäckra kropp när jag glider fram till poole
 
Sätter fart nu!

Kommentarer
Postat av: Veronica

Shit så nice det där såg ut! Önskar jag kunde få ligga sådär nån stans inom en snar framtid!!

2013-03-10 @ 12:47:02
URL: http://tjockvawa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0