Åtta points kvar

 
Fyra Points måltid, två knäckebröd med räkost och en kopp the.
 
Igår hade jag en "svullodag" , mousserande vin, ostbågar, nötter, middag på Durkslaget och där två IPA-öl.
När jag sedan kommer hem kommer jag på att jag har en påse med små snickers, inköpt på taxfree....... fick nog i mig 8-10 stycken.. helt galet alltså.
 
Men det var igår det och idag är det andra bullar eller snarare inga bullar alls.
 
Har fortfarande åtta Points kvar idag och ner till noll kommer jag nog inte eftersom det snart är läggdags.
 
Har nu hittat ett bra mellanmål som bara innehåller en Points: päronsplitt.
Kan faktiskt sätta mi och äta åtta stycken nu!
 
...Nilla...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0