I min gömmor

 
På mina lediga dagar har jag rivit runt i huset och hittat alla möjliga och omöjliga grejer.
 
En påse med en massa foton som var hemma från mamma och pappa. En del av dessa foton har jag sedan "fottat" och lagt in på datorn. Jättekul som det här kortet på mig när jag konfirmerades.
 
 
Mamma och jag med lillebror.
 
 
80-talets axelvaddar!
 
 
Kusiner på rad, mina döttrar i likadana tröjor.
 
Många gånger fick de ha lika kläder, så fina så fina!
Men kanske lite sura, hahahaha!
 
Ja herre gud så kul det här var!
 
...Nilla...

Kommentarer
Postat av: Tackan

Hi hi roligt med gamla kort

2013-05-14 @ 20:38:34
URL: http://farhuset.blogg.se/far/
Postat av: Madde

Snygg du var i den där vita dressen!

2013-06-06 @ 23:36:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0