Nä inte ger jag mig, nä aldrig!

Efter gårdagens bikt om mitt frosseri kände jag att nä, nu faan!
 
Så idag har maten varit helt okey plus att jag tog ett varv runt Boberga (5 km) och då joggade delar, ganska mycket faktiskt. Så nu undrar jag hur kroppen kommer att kännas imorgon. Men det är bara att på det igen!
 
Nötfärsröra makaroner
 
Hoppas på mycket sol imorgon för att få lite färg på kroppshyddan
 
 
Finns gott om plats för mig här!
 
 
..och här ska det ner en liten pool vartefter, bra för mig som behöver kylas av titt som tätt!
 
...Nilla...

Kommentarer
Postat av: Veronia

Shit va fin altanen blir då!! :D

2013-05-19 @ 16:01:23
URL: http://tjokvawa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0