Grey´s Anatomi

Väntar nu att min favoserie Bron ska börja.
 
Efter att jag sett den är det bara att konstatera att helgen är slut. Börjar veckan med att gå till tandläkaren och vet att de kommer att påpeka min hemska tandsten.
 
Helgen har varit precis så skön som jag tänkt mig. Inga krav utan göra det jag har lust med. Så kanon att laga mat och då göra till flera middagar, kalopskött till två midddagar och pannbiffar till en middag. Bara koka potatis och vardagsmiddagen är klar.
 
Fått all tvätt tvättat och det mesta in i skåpen.
 
Tog en promenad i regnet efter att jag sett tre avsnitt av Grey´s Anatomi som jag sparat för ett lugnt tillfälle.
 
Maken var ute och plockade äpplen när han fick ryggskott... ajajaj.
 
Men på eftermiddagen fick vi fikagäster som överraskade, två vänner som tillsammans hittat kärleken i varandra.
 
...Nilla...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0