Utredningen startad

En riktigt bra läkare som jag träffade idag.
 
Förklarade min sömnproblem, min trötthet, ont i leder o.s.v.
 
Läkaren skickar idag en remiss angående magoperation och samtidigt startar utredningen. Jag kommer att få göra ett sömnprov för att kolla upp hur mycket sömnappnné jag är utsatt av. Vid en eventuell sövning kan det vara förenat med livsfara.
 
Förövrig utreds det om inte riskerna är för stora på grund av hjärtfelet.
 
Nästa måndag ska läkaren ringa mig igen för att se vilka svar hon fått. 
 
En vecka går fort och den här veckan kommer jag att göra en studie av SJ. Ja varför inte när jag nu ska åka till Malmö tur och retur två gånger på sex dagar.
 
Åker ner på tisdagkväll för att gå på en kurs i arbetsrätt som är på onsdag och torsdag.
Fredag kväll åker Ingemar och jag ner för att fira in första advent med Madde och hennes Niklas på Tivoli i Köpenhamn. 
 
Kul va?
 
...Nilla...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0