149 dagar kvar.

Tänk va, när vi beställde vårens resa till Karibein var det 200 dagar kvar till avfärd och nu har det gått en fjärddel av den tiden... sjukt vad fort tiden går.
 
Hittade en bild från kryssningsfartyget som föll mig min lata människa i smaken:
 
 
Ser lite okey ut va.
 
Idag passade det utmärkt att umgås med stora syster och vi åkte till Mirum Galleria och gick på loppis. Som vanligt när jag är på loppis tänker jag på allt jag själv skulle kunna kränga men aldrig tar tag i.
 
Vore bra med en loppis där grejerna kunde var kvar får det tråkigaste är att plocka ner det som inte blir sålt.
 
Men på den här loppisen utökade jag mitt bohag med en ängel som jag inte kunde motstå
 
 
Betalade 40 kronor för den.
 
Köpte också ett laptopbord för 40 kronor som funkar riktigt bra.
 
Imorgon ska jag återgå till jobbet....
Blir nog bra, jobbar en vecka och drar sedan till Frankrike några dagar med vilda väninnor från Nyköping.
 
...Nilla..
 

Kommentarer
Postat av: Syster Yster

Ja det blev en givande dag! Ängeln är ju jättefin och bordet behåller du själv. Kanon!!

2013-10-06 @ 20:49:16
Postat av: Tackan

Men ser ju inget härligt ut alls tycker jag !

2013-10-07 @ 12:10:22
URL: http://farhuset.blogg.se/far/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0