52 år sanslöst gammalt

Okey, då är jag plötsligt 52 år.
 
Det är konstigt, att jag är såååå gammal. Kan inte säga att jag inte känner mig så för ålder känns inte. Nä men den kan ibland märkas genom att vi som är lite äldre än andra har en större visdom och erfarenhet ;)
 
I år har jag inte tänkt fira min födelsedag speciellt utan vill helst bara ha lugn och ro.
 
fick ändå kaffe på sängen i morse och presenter från maken:
 
 
Dålig bild men det är en badrock och lite hudprodukter. Rara lilla sonen kom med ett presentkort till Body Shop.
 
Vi lyxade till det med att beställa kycklingrulle på pzzerian till kvällen så slapp vi laga mat.
 
Grattis till mig
 
...Nilla...

Kommentarer
Postat av: syster yster

Nä du ska inte springa heller, ta det lugnt och vila. 52 jag trodde det var 51 men oj vad tiden går. Ja ja är väl bara att köpa läget och göra det bästa av det.

2013-10-29 @ 09:21:27
Postat av: Veronica

Äsch, 52 är inte så mycket!

2013-10-30 @ 15:43:06
URL: http://tjockvawa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0