Gjorde det

Inte ska jag gå och må dåligt!
 
Nä skärpning och ta tag i problemmet
 
Det är det där galna småflimrande hjärtat jag menar. Funderat lite efter att en väninna skrev en kommentar på gårdagens inlägg. Ringa hjärtläkaren hm.... jag vet på ett ungefär vad de då hittar på och inget av dem är något jag vill. Antingen får jag höja medicinen och den tar ner konditionen.... eller också vill de byta medicin och vid ett sådant byte kan det bli tal om att ligga inne avdelning för att vara uppkopplad till övervakning. 
 
Inget av dem är speciellt kul, men det är inte kul att må dåligt heller..... 
 
Ringde till pacemakermottagningen i allafall och det blev till att höja medicinen.....
 
 
Satt länge på nedesta steget .......
 
Grått och trist är det och känner att jag inte är ett dugg sugen på den kommande årstiden:
 
 
Ska nog kolla om jag hittar lite choklad i skåpet ... eller en clementin
 
 
...Nilla..
 

Kommentarer
Postat av: Syster Yster

Skönt att du tog tag i det. Hoppas det blir bättre annars får du höra av dig igen till doktorn. Lova!!!!

2013-10-23 @ 21:13:22
Postat av: Tackan

Knaprar lite på naglarna , bäst att va tyst nästa gång annars får jag väl blogga med tårna :-)... Bästa citatet

2013-10-26 @ 20:57:36
URL: http://farhuset.blogg.se/far/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0