Jag vet vilka som kallar sig "De fyra bästa"

I morse när jag gick och funderade på födelsedagspresenter, hör och häpna, till mig själv, ja maken frågar hela tiden vad jag vill ha dök följande tanke upp : Hur svårt kan det va när Veronica Maggio kommit ut med en ny CD....
 
Den kommer han aldrig köpa åt mig för han ogillar verkligen den musiken men jag vill gärna ha den.
 
Går sedan igenom gårdagens post och hittar ett paket till mig  och ranskakar mitt minne: Men va faan har jag beställt nu....... jag ska ju ligga lågt med beställningar.....
 
Öppnar paket med tanken att det är någon firma som skickat något som prov och att jag ska hålla på och krångla med tillbaka skickande.
 
 
Finner i brevet två CD skivor och ett brev
 
Hoppas ni kan läsa!
 
Det finns en grupp som är de bästa och som består av tre tjejer och en kille, två av tjejerna bär samma förnamn ochkillens namn är på tre bokstäver och äter i saffran i tid och otid.
 
På CD-skivorna fanns Veroniva Maggio!!!!!
 
Oj, vad jag längtar efter er, måste fixa till något snart.
 
...Nilla..
 

Kommentarer
Postat av: Veronica

Men åh så gulligt av de 4 bästa!
Maggios nya skiva är helt underbar lyssnat på spotify några gånger!

2013-10-11 @ 11:24:45
URL: http://tjockvawa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0