Kanelbullens dag = Pappas födelsedag

Då går vi in i helg, vilket inte gör någon större skillnad från de övriga dagarna den här veckan.
 
Var på massage idag och nu ikväll känner jag efterdyningarna, det gör ont lite här och där som träningsvärk. Frida som masserade mig var jätteduktig och jag kan varmt rekomendera henne. Köpte henne en kruka med rosor för att visa min uppskattning.
 
Har idag provat mitt nya shampo och balsam som jag inhandlade i veckan. Jag har tyckt att mitt hår känns lite tråkigt och det har varit svårt att kunna blåsa fram lockarna. Köpte nu hårmedel för cirka 1000 kronor men det kommer säkert räcka minst fram till jul:
 
 
Av shampot tar jag en klick stor som en enkrona och tvättar med först. Sedan sköljer jag hur och tar lika mycket till och då blir det ett rejält lödder. Använder sedan balsam och då också bara en liten klicka.
 
Handukstorkar håret och har sedan i med styiling, som inte är skum utan som en kräm, blåser sedan torrt. På köpet fick jag olja som jag putsar i håret med fingrarna. Jag blev riktigt nöjd!
 
Ikväll har vi sett Wallander filmen "Saknaden" och den var okey, innan det åt vi plankstek.
 
...Nilla...

Kommentarer
Postat av: Syster Yster

Dyrt att hålla sig på banan. Men vad fasen bara man är snygg.

2013-10-05 @ 16:15:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0