Lördagmorgon

Godmorgon.
Oj vad förvirrad jag blev när jag vaknade och tittade på klockan och den var halv sju. Undrade varför vi intr gått upp. Tog en stund innan jag kom på att det är lördag.....
 
Axel har sovit hos oss i natt och sover fortfarande, bara jag som är vaken.
 
Igår när jag kom hem från jobbet var Axel med familj här för att baka ... ähh ...hm..... Therse trodde att hon hade förberett mig på det men nä, just den lilla detaljen var visst bortglömd. 
 
Det var bara att kliva i arbetsledarrollen och organisera upp aktiviteten, vi hade riktigt roligt under tiden. Therse hade två tjejkompisar med som hjälpte till. Therese och kompisarna åkte sedan och förberedde i Gyllingegården där dopfikat ska vara. Axel var då hos en kompis i Husby men Hedvig och Marcus var kvar.
 
Hedvig saknar en del social kompetens kan man tycka ;)
 
 
Men det är ju fredagkväll....
 
 
Haha var är fotknölen
 
Men en stund då och då är vi riktiga charmtroll
 
 
Ja idag ska vi se om hon kan sköta sig  i kyrkan
den lilla gullvippan.
 
...Nilla...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0