Okey, jag har mått bättre

Helgen har gått och jag har varit så slö
 
Har visserligen tömt tvättkorgen, betaltat räkningar, lagat lite mat bakat en äpplepaj.
 
 
 
Skulle ha gjort mycket mera men har sovit över det. 
 
Grejen är den att jag har fått känslan av att jag har hjärtflimmer och vänster arm liksom somnar, pirrar, domnar.... Låter det allvarligt? Jo för den som inte är van vid det.
 
Men nu är det dags att kolla upp det, har haft det i lite mera än två veckor och har lovat maken att ringa imorgon, han går och frågar hela tiden om vi inte ska åka in, tjat, tjat.
 
Maken har iallafall jobbat på och gjort klart för mig att nu är det färdigbadat för säsongen.
 
 
 
Det är inte tvunget att ta bort hela som vi gjort men den har hela tiden lutat lite och det är inte snyggt. Nu får vi se till våren hur det kommer se ut. Jag längtar och är riktigt badsugen.
 
JA jag ska ringa hjärtmottagningen, ligger på telefonen klockan 8,00.
 
...Nilla...

Kommentarer
Postat av: Veronica

Men oj... Låter ju inte alls bra!!
Hoppas verkligen du ringt nu!!

2013-09-30 @ 09:03:48
URL: http://tjockvawa.blogg.se
Postat av: Veronica

Men oj? :(

2013-09-30 @ 18:44:01
URL: http://tjokvawa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0