Ändrade vanor

En gång har jag brytit mitt köpstopp på kläder som från början gällde från januari till och med mars och den tycker jag var tillåten eftersom det var utförsäljning på Zizzi och de har en del basplagg. Har nu förlängt köpstoppet till jag kommer till Malmö i början i maj.
 
Vad som heller inte har hänt ännu i år är att jag inte druckit någon alkohol....... Vilket egentligen inte är någon större sensation. Tycker att det är onödigt att prova eftersom jag inte vet hur kroppen kommer att reagera. Inget jag heller saknar eller har behov av.
 
Har heller inte ätit något godis eller kaffebröd efter operationen. Inget jag längtar efter heller.
 
Det jag längtar efter är ARUBA och Malmö.
 
I Malmö kommer det inom snar framtid födas ett barnbarn till mig och väntan är spännande och orolig men den blivande mamman känns lugn och trygg. Skulle gärna vara där men skulle troligen bara vara i vägen. :)
 
...Nilla...
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0