Gymmet istället för ute

Tur att jag har gymmet att ta till när det inte känns jättelockande att ge sig iväg ut i springspåret. Hade absolut planerat att ge mig iväg på Bobergaturen 5 km men aprilvädret visade sig med att regna lite smått.
 
Men konditionen måste hållas i schack och jag brände iväg in till gymmet och körde 45 minuter på Crossover maskinen. Orkade med högre motstånd än vad jag gjorde innan operationen, tror jag körde på max 5 förut men nu gick det bra med motstånd 10, bra va.
 
Provade en del byxor på förmiddagen och det blev en hög med icke användbara och även en del kjolar. Tog fram en del av de som jag inte kunnat komma i tidigare men som passade nu, tur jag har stor garderob.
 
Har sökt efter något gott att dricka och nu har jag hittat det men kommer troligen att tröttna. Blandar med vatten så att det inte blir för bubbligt i magen och det funkar bra.
 
 
Innehåller lite kalorier men det är så lite.
 
Spännande blir det på vågen i morgon.
 
...Nilla..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0