Minus är ett minus

Veckans resultat -0,4 kg
Total viktminskning 11,4 kg
Nuvarande vikt 96,6 kg
 
Det var inte mycket men jag jag såg bättre siffror här om dagen så om jag väger mig igen om några timmar tror jag på ett annat resultat :)
 
Känner i kroppen att det har hänt en del och att allt blir lättare plus att en del värk i kroppen har avtagit.
 
Tappar nu en massa hår trots att jag ätit extra vitaminer för det. Min dietist sa att hon aldrig hört någon som tyckt att det hjälpt med extra vitaminer och att det är övergående, en omställning i kroppen som sker. Synd att lägga pengar på det då!
 
Ska till frissan straxt och piffa till lite idag.
 
Så till något hemskt vilket gör mitt håravfall och lågt minus till en småsak.
Fick i morse se en bild på en brand i ett flerfamiljshus i Nyköping, i ett bostadsområde där många av mina gamla vänner i Nyköping bor. Fy, fy vad heskt och nyheterna har bekräftat att en person avlidit.
 
Kan jag göra något för att hjälpa dem?
 
...Nilla...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0