Mycket mat blir det!

 
Dagens middag blev lasange.
 
Jag har när bilden tagits serverat mig själv, ett litet hörn av hela formen. Maten räckte till att båda blev mätta, två matlådor åt mig och fyra matlådor till Ingemar.
 
Är riktigt nöjd med mig själv angående "lunken" . Lunkar på det mesta av spåret, det går inte fort men jag orkar. Idag hade jag lite känning i knävecken och det löste vi genom att Ingemar masserade in "Hot and Cold" salva direkt när jag kom hem. Massagen gjorde riktigt ont men det hjälpte bra.
 
Det är roligt när vänner frågar "Hur mycket har du gått ner?" och när de får veta viktminskningen säger de "Det syns!". Tänk om någon skulle säga:
"Det syns inte!"
 
...Nilla...

Kommentarer
Postat av: Linda L

Boberga it is, jag hänger på säg bara till när, inget spring här men gärna rask takt ;) Glad fortsättning på Påsken!

2014-04-20 @ 20:45:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0