Planer

Kroppen eftersvettas efter att fått röra på sig, 5 km där det var mera lunk en vad det var gång.
 
Gånguppvärmning i cirka 600 meter lunk 300 meter gång 100 meter och sedan 3 kms lunk sista biten varvas också.
 
Men det tar fortfarande lång tid, 48 minuter. Men vi får se vad det blir på Vårruset, finns ännu tid att träna.
 
HAde inte tänkt börja med att lunka på så här innan jag var under 95 kilo men kan inte vänta. Nästa grej jag tänker vänta in är att börja träna på "plankan" och det när jag väger under 90 kilo. Ska ta fram det gamla träningsschemat då men enbart göra plankan på det. Se hur långt jag kommer.
 
Skönt med fyra dagars ledighet för jag behöver verkligen vila upp hjärnan.
 
Ännu inget barnbarn i Malmö, en vecka över tiden idag.
 
...Nilla...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0